piątek, 1 listopada 2013

#9 Halloween i 1 Listopada

Witajcie kochani. :*
Dziś święto Wszystkich Zmarłych,wiele osób pojechało do swoich rodzin,na groby swoich bliskich,lecz ja zostaje w domku i  tylko wieczorem, przejde sie z bratem na cmentarz...
Gdy byłam młodsza, zawsze wieczorem z Tatą chodziłam na cmentarz  i zachwycałam się kolorowymi,palącymi zniczami.Tym bardziej,że u nas w miejscowości cmentarz znajduję sie na zboczu góry i z dołu wygląda wszystko przepięknie.
Wczoraj,w Haloween,mój brat, Bartek, poszedł ze swoimi znajomymi zbierać cukierki.Poprosili mnie abym ich wymalowała. ;) Dziewczynki były w perukach ,poprzebierane za czarownice i cyganki.Wyglądały bardzo ładnie.Chłopcy byli za to kościotrupami i wampirami. Kazdy z nich miał domalowane rany na czole i policzkach,a jednemu zrobiłam wąsy i brodę ;) Dzieciaki uzbierali całkiem pokaźną liczbę cukierków,a gdy poszli do pobliskiej restauracji i powiedzieli słynne "cukierek albo psikus",dostali pizze :) Wiekszość ludzi była dla nich bardzo miła,nikt ich nie wygonił,co mnie zdziwiło, bo u nas,w takiej małej miejscowości,nigdy się takich rzeczy nie obchodziło.Lecz cieszę się ,że jednak się to  przyjeło,dzieci mają z niego bardzo  dużo radości i są szczęliwe. 
Halloween jak najbardziej na TAK :D

To zdęjcie akurat nie jest z Halloween ,a z kocenia klas I gimnazjum i liceum ,które prowadziłam :)
Jak widać tematem przewodnim było horror ;P

A wy obchodziliście Halloween ?
Co myślicie o tym święcie ?
Czy dziś gdzieś wyjeżdżaliście ?

Na odpowiedzi czekam w komentarzach :)

-Siwa 





6 komentarze:

  1. Heh Spoko strój :D
    Też się przebierałam w środę i wczoraj. :)

    Pozdrawiam :)

    Obserwujemy?

    innaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz
    charakteryzacja super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bylam na imprezie w halloween:) a cmentarze nocą rowniez uwielbiam.
    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę Halloween, ale podoba mi się klimat tego święta c: Dziękuję za tak pozytywny komentarz! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic do Halloween, ale nie obchodzę go ;) Ja także lubię cmentarze nocą : mają taki specyficzny klimat :) i wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena