wtorek, 12 listopada 2013

#12 II zastosowanie odzywki do wlosow....

                            Witam was moi kochani ponownie :*

Listopad...zachmurzone niebo,opady deszczu,przeszywający,zimny wiatr....

Dziś przygotowałam dla was posta w,którym pokaże Wam jeden z moich ulubionych trików kosmetyczno-pielęgnacyjnych..Korzystam z niego przy każdej okazji. Jest  
praktyczny no i oczywiście bardzo przydatny ;D
Może go znacie,a może nie ;D 
Lecz napewno warto o nim się dowiedzieć.

       Jeśli macie tak jak ja,czyli często odżywki które kupujecie wam nie pasują bo np. obciążają Wam włosy  to ten sposób jest idealnie dla was stworzony !!!!

         1.ODŻYWKA DO WŁOSÓW ZAMIAST PIANKI DO DEPILACJI.

Ten trik używam już od dawna,a dowiedziałam się o nim od mojej przyjaciółki.
Gdy nie chcemy mieć podrażnionej skóry po goleniu,a szkoda nam pieniędzy na niewydajne pianki do depilacji ,możemy użyć zwykłej,najtańszej odżywki do włosów.Jest o wiele bardziej wydajna a efekt uzyskany po jej zastosowaniu jest bardzo porównywalny do  efektu po produktach, które powinny do tego służyć,a czasami nawet i lepszy.Wszystko zależy od stanu skóry.Odżywka działa bardzo podobnie jak pianka, zmiękcza nam włoski przez co możemy je prosto usunąć i nie nabawić się podrażnień.Ja,zauważyłam także ,ze lekko nawilża nam skórę,ale nie jest to jakiś mocny efekt, tylko taki miły skutek uboczny.
Trik jest bardzo przydatny i przyjazny dla naszego portfela, gdyż średnio pianka do golenia za ok 20- 30 zł starcza nam na 3 czy 4 porządne użycia za to buteleczka 250 ml odzywki czyli koszt max 10 zł ,starcza nam na o wiele więcej.Wszystko jest zalażne od ilości stosowania produktu.

Ja aktualnie używam odżywki z Timotei ,którą kupiłam i kompletnie nie sprawdzila się do moich 
włósów-strasznie je obiciąża,chodz nakładałam ją dopiero od wysokości uszu.


UWAGA. Maski do włosów nie działają już tak fajnie,maszyna dużo mocniej się na niej "ślizga",przez co trudno dokładnie się wydepilować.

Mam jeszcze kilka fajnych sposobów na inne kosmetyki więc jak jesteście ciekawi w komentarzach <3

Mam nadzieje ,że mój sposób przyda wam się.
Każdego zachęcam do wypróbowania.
Może ktoś z was zna już go i używał ?!
Na wasze opinie czekam na dole

-Siwa 

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Twoje zaangażowanie w prowadzenie bloga! :)
    Z wielką przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! jestem nowa dopiero wpadłam, ale bardzo mi się tu podoba :)

    xfollowmylove.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sposób! :D jestem ciekawa innych Twoich patentów na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena