środa, 27 listopada 2013

#18 Czy z polaczenia mitologii i filmu przygodowego,moze wyjsc cos dobrego ?

Witajcie kochani <3
Jesienne wieczory,coraz częściej sięgamy po jakąś dobrą książkę,ulubiony serial czy oglądamy jakiś film.W tym tygodniu zdecydowałam się oglądnąć coś innego.Nie był to żaden romans czy dramat,czyli to co oglądam najczęściej.Tym razem był to film przygodowo-fantastyczny czyli 
Na samym początku zaznaczmy to ,że nie jestem fanką mitologi.Nigdy nie pamiętam kto jest kim,i czym jest związany.Moja wiedza kończy się na tym,że wiem kim jest Zeus i Posejdon...A do samego filmu byłam nastawiona raczej negatywnie,
Pierwszą cześć filmu czyli Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna,oglądałam po raz pierwszy jakis czas temu.Wspominam ją bardzo dobrze,Opowiada o tym jak Percy Jackson,zwykły amerykański nastolatek dowiaduje się ,że jest synem boga mórz,Posejdona.Wraz z przyjaciółmi wyrusza w podróż,aby odnaleźć zaginiony Piorun Zeusa i powstrzymać wojnę na Olimpię.Historia jest dość ciekawa i nie wymaga zadużo myślenia.Jak dla mnie jest całkiem Ok.
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna (2010)

Drugą część czyli Percy Jackson: Morze potworów,oglądałam kilka dni temu.Trafiłam na nią z nudów i stwierdziłam,czemu nie dowiedzieć się co dalej działo się z Percy i przyjaciółmi.W drugiej części przyjaciele muszą ocalić wioskę dla pół-bogów,w której mieszkają.Odbywają pełną przygód,podróż w poszukiwaniu Złotego Runa,aby uzdrowić dziewczynę,córkę Zeusa,która jest" zamieniona" w drzewo,które z kolejii służy jako ochronna tarcza dla ich kampusu.Ogólnie mówiąc,sprawa jest skąpliowana,lecz w filmie jest wszystko ładnie wytłumaczone i napewno zrozumiecie o co chodzi w całej tej historii.W trakcie filmu dowiadujemy się także o tajemniczej przepowiedni...
Film jest na pewno mądrą lekcją o przyjaźni,braterstwie i co najważniejsze-o tolerancji.


Percy Jackson: Morze potworów (2013)

 Czy mitologia połączona z filmem może być czymś fajnym ?
Według mnie jak najbardziej TAK ! A wy przekonajcie się o tym sami ;)

Mam nadzieje,że skusicie się na te filmową serię.
Z tego co się orientuje w 2014 r ma wyjść 3 i chyba wybiorę się,na nią do kina.

Mysle,że filmy są warte Waszej uwagi !!
Mam nadzieje,że się wam spodobają.
A może już je oglądaliście ?
Coś o nich słyszeliscie ?
Na wasze opinie czekam na dolę.
Dziękuję za przeczytanie tego długiego postu.
Tak jakoś wyszło,że sie roooozpisałam ;)
Przepraszam jeśli was zanudziłam.
-Siwa.



(


5 komentarze:

  1. Oglądałem :)
    Podobało mi się :D


    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w kinie na 1 części 2 razy, drugi z klasą hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikogo nie zanudziłaś heh ;) a połaczenie mitologi i przygd jeśli jest dobrze połączone to i bardzo ciekawe. Ja nie ogladalam filmu gdyż wolę czytać ale wydaje mi sie bardzo ciekawy. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam, ale nie lubię filmów tego typu;)
    zapraszam do mnie na rozdanie z Oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam tego filmu, ale nie lubię też tych rodzajów :)

    klikniesz w baner Sheinside? PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ♥
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena