niedziela, 17 listopada 2013

#15 Liebster Blog Awards

Witajcie kochani :)
Chciałam wam powiedziec,że zostałam nominowana do Liebster blog przez http://beeyybii.blogspot.com
Bardzo Ci za to dziękuje i cieplutko pozdrawiam <3
Polega to na tym , że nominuje się blog z małą ilością obserwatorów , aby go bardziej rozpowszechnić , która osoba prowadząca go pisze ciekawie ;)

Nominuje sie 11 osób, i zadaje sie im 11 pytań , oraz odpowiada się też na 11 pytań nominującego .
Pytanie,które dostałam ja :
1. Dlaczego założyleś/aś bloga ?
Bloga założyłam po to aby,nauczyć dobrze i poprawnie pisać i aby poznać wielu ciekawych blogerów czy blogerek.

2. Co inspiruje cię w robieniu postów ?

Najbardziej inspirującą rzeczą jak dla mnie jestem sama ja.Pisze o tym co mnie interesuje i co mi tylko wpadnie do głowy.

3. Interesujesz się sportem?
Lubię oglądać sport w telewizji czy chodzić na mecze piłki nożnej,lecz sama nic nie trenuje-oprócz ZUMBY oczywiście.
4. Jaka jest twoja wymarzona ilość obserwatorów ?
Nie zależy mi na nie wiadomo jakiej liczbie obserwatorów,wiadomo,zę są motywacją do dalszej pracy,lecz nie po to założyłam bloga... ;>
5. Co przyśniło ci się ostatniej nocy ?
Nie pamiętam czy cokolwiek mi się śniło ;(
6. Jak długo prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę od niespełna miesiąca.Więc dopiero zaczynam :)

7.  Ile masz lat ?
Mam 14 lat...30 listopada skończę 15 :) Więc jestem z rocznika 1998 !

8. Masz rodzeństwo ?

Mam młodszego brata,Bartka.

9. Kim chciałbyś/ałabyś być w przyszłośći ?

W przyszłosci chciałabym pracować w studiu reklamowym albo jako dziennikarka. Napewno coś humanistycznego. ;)
10. Ulubiony kolor ?
Nie mam ulubionego koloru na stałe.W tą jesień podbił moje serce kolor burgundowy,który aktualnie uwielbiam :)


11. Lubisz słodycze ?

A ktoś nie lubi :> ?

A blogi ,które nominuje to :

I no na tyle.Przepraszam ,że tylko 5 ale innych jeszcze nie poznałam,które mają małą liczbą obserwacji ;*
Lecz zachęcam wszystkich którzy nie zostali nominowani a chcą wziąć udział -spokojnie,możecie powołać się na mnie :) 

Pytania dla was :
1.Jaki przedmiot najbardziej lubicie ?
2.Co myślicie o Justinie Bieberze?
3.Jakiej muzyki słuchacie ?
4.Liceum czy Technikum?
5.Lubicie czytać książki?
6.Jaki macie kolor ścian w pokoju ?
7.Od ilu lat się malujecie?
8.Obcasy czy płaskie buty ?
9.Humanista czy Ścisłowiec ?
10.Vans czy Converse ?
11.Ulubiona sieciówka?



Pozdrawiam <3
-Siwa

14 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi. :)
    Gratuluję nominacji!

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje :)
    + Świetne odpowiedzi.

    Jakie pytania dasz? ;)

    Pozdroo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji.
    Ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam :)


    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ubrania! Zapraszam!
    worldjulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję z chęcią twojego bloga ! Pozdrawiam serdecznie, chochoute.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytania <3

    the-crazy-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty ;) Lubię je czytać ;) Dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nominacji !!
    niuntis.blogspot.com
    Klikniesz w linki, które są w poście?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    http://evelynenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję:) uwielbiam ten kolor szczególnie jesienią:) dodaję do oberwowanych i zapraszam również na chwilkę do mnie:)pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  13. praca w reklamie na pewno byłaby ciekawa
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena