sobota, 9 listopada 2013

#11 TOP 3 TYGODNIA

Witam was kochani ponownie <3

Ubiegły tydzień minął mi bardzo szybko,a dziś już mamy sobotę,czyli czas na moje,muzyczne                
TOP 3 tygodnia.

Przez ostatni tydzień najczęściej słuchałam radia ESKA GLOBAL LIST albo kanału telewizyjnego VH1,który o dziwo stał się moim ulubionym. <3
Wszystkie piosenki właśnie na tych dwóch rozgłośniach lecą bardzo często.

1. Kase&Wrethov-Break Down
Uwielbiam <3 Ta piosenka podbiła oje serce w tym tygodniu,jest wspaniała.
Wszystko mi się w niej podoba od muzyki-po śpiew.Test znam na pamięć i uwielbiam go śpiewać.
Polecam wszystkim,bardzo gorąco <3


2. John Newman - Love Me Again
John ma bardzo cudowny głos <33 ohhhh.....
Piosenka szybko wpada w ucho i miło się jej słucha.Tekst także mi się podoba i lubie go sobie podśpiewywać.

3.Martin Garrix -Animals
DUPSTEP
Piosenka ,którą słucham od ostatniej dyskoteki szkolnej.Fajnie sie przy niej tańczy,chodz myśle ,że nie wszystkim się spodoba. Jak dla mnie jest całkiem spoko. 


I to juz wszytsko,chodz mogłabym spokojnie dodać do nich kilka polskich hitów !!
Ale o nich może napisze w następnym tygodniu.
Mam nadzieje ,że piosenki wam się spodobają i polubicie je tak bardzo jak ja <3

A moze którąś już znaliście ?
Na odpowiedzi i wasze opinie czekam w komentarzach.
Zawsze się odwdzięczam <3

2 komentarze:

  1. Nice post Paulina, Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie piosenki i są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena