czwartek, 14 listopada 2013

#13 Seriale,które uwielbiam .





Witam was kochani. :*
Jestem serialomaniaczką ,wiec przygotowałam dla was posta o serialach .które oglądam regularnieNajczęściej oglądam je na TUTAJ-scs.pl. Nie musimy się rejestrować,a wszystko działa poprawnie.
Ostatnio o wiele bardziej lubie ogladac seriale niz filmy.
 Zazwyczaj oglądam te zagraniczne-amerykańskie. Polskie jakos mnie nie przekonują.Ogólnie,sadze ze w polskiej telewizji  nie ma seriali skierowanych do osób w moim wieku-do nastolatków.A bynajmniej ja takich nie znam.Wiadomo,czasami zdarzy mi się oglądać z rodzicami "Ranczo" czy "Na Dobre I Na Złe" lecz nie ciekawią mnie zabardzo..

 Seriale,które oglądam :

1.Pretty Little Liars -Słodkie Kłamstewka 
 USA :ABC Family (4sezon)
 PL/AXN (3 sezon)


2.Ravenwood- powiązany z PLL
USA :ABC Family(1sezon)
PL-BRAK


3.The Vampires Diaries-Pamiętniki Wampirów 
USA:The CW (5sezon)
PL:nFilmHD,nPremium,TVN,TVN7 (chyba 3 sezon)



4.The Orginals-Pierwotni-powiązane z Pamiętnikami Wampirów
USA:THe CW(1sezon)
PL-BRAK




5.Awkward-Inna
USA-MTV( 3 sezon)
PL-MTV(3 sezon-opóźniony o kilka odcinków z USA)



6.Teen Wolf-Nastoletni wilkołak
USA-MTV (3 sezon)
PL-AXN spin (2 sezon)


Wszystkie z nich uwielbiam.Jedne mniej ,a drugie troche bardziej.Lecz napewno warte poświecenia im troszkę czasu.Bardzo wciągają,wiec na najblizsze zimowe wieczory bedą świetne.

Więcej informacji o każdym z osobna podam w następnych notkach.

Może oglądacie któreś z nich?
A może o którymś z nich wg nie słyszeliście ?
Czekam na wsze opinie w komentarzach :)


-Siwa

12 komentarze:

  1. Lubię sobie czasami obejrzeć "Inną" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The Orginals uwielbiam ale nie podoba się obrazek które pokazałaś . To pomieszanie postaci z The Orginals z Pretty Little Liars .
    Deklarujesz się że to twój numer 1 więc nie powinnaś robić czegoś takiego .
    A już chciałam zaobserwować twojego bloga i polecić go na fb . . . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Anonima !
    Jestem bardzo ciekawa gdzie ty tutaj widzisz postacie z PLL ?
    Dziewczyny które tam są to Davina,Rebecka itd.
    Coś raczej Ci sie pomyliło...
    Następnym razem przypatrz sie dokładniej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam PLL <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam pll <3 + możesz mi kliknąć w baner sheinside ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe seriale;33
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. szukałam ostatnio filmów na jesienne wieczorki *__*
    Nominowałam cie do liebser blog awards .
    beeyybii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam pamiętniki wampirów! Ale nie wiedziałam, że istnieje inny serial z nim powiązany!

    Zapraszam do siebie ;D obserwacja za obserwację? napisz u mnie
    http://adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. heh też oglądam pamietniki wampirow :D
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohohohoho teraz mam co oglądać, a TVD, Originals i PLL oglądam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zabrać za obejrzenie jakiegoś serialu (:
    A tak na marginesie zapraszam do siebie: moodos.blogspot.com
    Ja już obserwuję- teraz ty (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądam Pretty Little Liars i Ravenwood. Kiedyś jeszcze oglądałam TVD, ale jakoś później przestałam, ale chyba muszę nadrobić zaległości :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena