środa, 20 listopada 2013

#16 Recenzja ksiazki: "Milosc w chmurach"

Witajcie kochani :*

Kilka dni temu skończyłam czytać,już po raz drugi książkę pt. "MIŁOŚĆ W CHMURACH",która spodobała mi sie jeszcze bardziej niż,gdy czytałam ją pierwszym razem .
                     Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam do dalszej lektury.
Zacznijmy od spraw technicznych :
Wydawnictwo: Bukowy Las
Strony : 222
Okładka : Przedstawia całującą się parę,która otoczona jest czerwonym serduszkiem,a wokół nich,można zauważyć rozmazane,ludzkie cienie.Tytuł jest ładnie wyszczególniony,a nad nim znajduje się imię i nazwisko autorkiWidać,że okładka została wykonana bardzo staranie.
Tylna okładka :Standardowa.Książka została bardzo ciekawie przedstawiona i na pewno zachęca do przeczytania.

    
  Recenzja :

SERCE W CHMURACH
Autor:Jennifer E. Smith

Opowieść o amerykańskiej nastolatce, Hadley,która spóźnia się 4 minuty na samolot do Londynu.Leci tam z powodu ślubu swojego ojca ,który niedawno rozwiódł się z jej matką.Kiedy czeka na następny samolot, w bardzo dziwny i zaskakujący sposób poznaję chłopaka w niebieskiej koszuli,który pomaga jej w zaniesieniu walizki na pokład .Po kilkunastu minutach rozmowy, okazuje się,że to on będzie siedział koło Hadely  przez cały lot do Wielkiej Brytanii. Oliver (bo tak ma na imię) wzbudza zainteresowanie dziewczyny. A co się działo poźniej, przekonajcie się sami . 
Książka oczarowała mnie swoją lekkością i oryginalnością bo kto by pomyślał ile mogą zmienić te 4 minuty,kłótnia z mamą lub poprute ramiączko od sukienki ??
Do ostatnich stron książki nie miałam pojęcia co się stanie na finiszu...Samo zakończenie bardzo mnie wzruszyło i dało dużo do myślenia.

Podsumowanie : Książka jest bardzo ciekawa i zaskakująca.Idealnie sprawdzi się na mroźne,zimowe wieczory.Polecam ja każdemu ,kto lubi romanse i typowe książki młodzieżowe.
Mam nadzieje,że skusicie się na nią,bo naprawdę warto.

A wy mieliście już z nią styczność ?
A może w ogóle o niej nie słyszeliście ?
Na wasze opinie czekam na dole .
Pozdrawiam 
-Siwa 


5 komentarze:

  1. Nie słyszałam, ale recenzja mi sie podoba więc książkę zamierzam przeczytać :)
    Obserwujemy?
    Ja już ;*
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja :)
    Postaram się ją przeczytać :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje ;) dodaję Cię do obserwowanych bo strasznie podoba mi się Twój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej książki, musi być fajna! Zapraszam!
    http://worldjulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena