sobota, 16 listopada 2013

#14 TOP 3 TYGODNIA

Witam was kochani <3
Co tam u was? Jak wam mijają te zimne,deszczowe dni ? 
Mam nadzieje ,że nie wpadliście w jesienną chandrę,tak jak ja. :(
Jeśli chodzi o piosenki,które wpadły mi w tym tygodniu w uszy,to między innymi dwa polskie utwory i jeden w języku hiszpańskim.

Zacznijmy od utworu zagranicznego czyli od :

1.Dorian -La tormenta de arena
Pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu "3 METRY NAD NIEBEM".Utwór ten jest po hiszpańsku,lecz brzmi całkiem spoko.Ma bardzo fajny bit/rytm.W skrócie mówiąc,bardzo fajna piosenka-tak samo jak film z ,którego pochodzi.


Teraz przyszedł czas na polskie utwory :

2. Kamil Bednarek-Cisza 
Dużo spokojniejsza piosenka od poprzedniej.Bardzo lubię jej słuchać przed spaniem,gdy już leżę w łóżku. Bardzo fajny tekst,a Bednarek ma świetny głos.

Teraz czas na ostatnią piosenkę ,czyli :

3. Jamal-Peron
Także,wpada w ucho.Jest dość spokojna i świetnie się jej słucha.Melodia fajna,tekst fajny,wszystko fajne.
Utwór pochodzi z najnowszego albumu "Miłość" i z tego co wiem ,za niedługo ma powstać teledysk do tej piosenki.

Mam nadzieje,że wszystkie nutki Wam się spodobały.
Bardzo je lubię i mam nadzieje ,że wam także przypadną do gustu.

Na wasze opinie czekam w komentarzach.
Za wszystkie BARDZO DZIĘKUJE <3 
Pozdrawiam :*

-Siwa 




8 komentarze:

  1. Nawet fajne te piosenki :P

    P.S. nie zaobserwowałaś mnie
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bednarka uwielbiam! :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog , PIOSENKA W TLE WYMIATA :*
    Zaobserwujesz? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Polubisz ( bardzo mi zależy)?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts
    odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ciszę - bednarka :)
    Ja obserwuję :> Miło gdybyś się odwdzięczyła. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piosenki, a ta pierwsza hiszpańska najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te dwie ostatnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena