sobota, 23 listopada 2013

#17 Ksiazki,które podbily moje serce.

Witam Was kochani :*

Zauważyłam,że bardzo spodobał wam się post o serialach ,które oglądam.Bardzo się z tego cieszę <3
Więc czemu by nie zrobić czegoś podobnego z ksiażkami ,które przeczytałam i stały się moimi ulubionymi.Niestety (a może stety :P )jest ich całkiem sporo :)
Jako pierwsze,pokaże wam te najlepsze,które podbiły moje serce i duszę.
Uwielbiam,każdą z nich osobno i wszystkie w całości.

TRYLOGIA TRYLE -Amanda Hocking <3 :
1. Zamieniona

2.Rozdarta
3.Przywrócona
Cała trylogia jest po prostu genialna,genialna i jeszcze raz genialna.Książki są świetnie napisane.Historia jest bardzo ciekawa .Nie mam zielonego pojęcia,czemu te książki są tak mało znane...;/ mam nadzieje ,że się to wkrótce zmieni. Nie chcę zbytnio nic o nich pisać,ponieważ zamierzam zrecenzować każdą z nich z osobna.
Polecam każdemu z całego serduszka <3

SERCE W CHMURACH-Jennifer.E.Smith 
Książka także genialna,lecz o tematyce całkowicie odmiennej od Trylli-no dobra,no może oprócz wątku miłosnego...Książka także mało znana. Juz teraz mogę zaprosić was wszystkich na jej recenzję,która pojawi się za niedługo u mnie na blogu.
3.W Otchłani-Beth Revis
Ksiażka bardziej znana niż poprzednie,jednak tak samo cudowna.Powieść współczesno-futurystyczna.Genialna opowieść o tym jak łatwo manipulować ludźmi-ludzkim życiem i umysłem.Gdy przeczytam 2 część,która niedawno pojawiła się na polskim rynku,na pewno napiszę recenzję ich obu.

To książki,które najbardziej mnie urzekły.Znalazłoby się ich jeszcze kilka ale te są najlepsze z najlepszych. Jestem bardzo zadowolona z tego,że na nie trafiłam.Polecam je każdemu.Bez względu na wiek,płeć czy zainteresowania.

A wy czytaliście któraś z nich? 
Sięgniecie po nie ?
Jakie są wasze ulubione książki ?
Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze.
-Siwa 

6 komentarze:

  1. jak dawno nie przeczytalam żadnej ksiązki
    ale na tę trylogię bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nie czytałam żadnej i w ogóle ostatnio mam mało czasu na czytanie :c

    Skom? madame-carmelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam

    Poklikasz w baner to ważne

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję trylogii <3 Ja uwielbiam takie książki jak : Saga DOM NOCY, AKADEMIA WAMPIRÓW i wiele o podobnej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena