środa, 6 listopada 2013

#10 Zamówienie z Avon



Witam was kochani :*
Mamy juz listopad.Świeto zmarłych już za nami :)Teraz wszyscy czekam na świeto NIEPODLEGŁOŚCI ,które będzie 11 listopada,czyli będziemy mieli dłuższy weekend :)
Kilkanaście tygodni temu zamówiłam kilka rzeczy od mojej koleżanki,która jest konsultantką Avonu.
Niektóre z nich są moimi MUST HAVE,które zawsze mam lecz niektóre zamówiłam po raz pierwszy,skuszona dobrymi recenzjami na blogu i wizażu :D

1. Avon, Advance Techniques, Daily Shine Dry End Serum czyli Serum na zniszczone końcówki
Produkt,który od zawsze znajdował się w moim domu.Moja mama go uwielbia. Używam go zawsze po myciu.Fajny produkt,końcówki mniej się rozdwajają i ładnie się błyszczą.
Możecie oczekiwać jego recenzji. <3
Cena : ok 13 zł/100 ml



                    2. Szampon i odżywka 2w1 dodający blasku Daily Shine - Advance Techniques 
Produkt z tej samej wersji co serum-szampon z odżywką.Czyli produkt 2 w 1.
Także uzywam go bardzo często.Z włosami nie robi nic specjalnego-zwykły SLSowy szamponik,oczyszcza i lekko je zmiększa(pewnie przez odżywkę która sie w nim znajduje)
 Produkt całkiem OK, używam go na zmiane z moją mamą.
Cena 8.99/400 ml


 3. Tusz do rzęs SuperShock
Tusz ma świetne recenzje na wizażu i własnie dlatego go kupiłam go teraz,po raz pierwszy..
Niestety,przez przypadek zamówiłam go w kolorze brown black ;/ 
Jego wygląd na górnych rzesach mi nie odpowiada-wolę głeboką czerń.
Jednak produkt świetnie sprawdza mi sie na dolnych rzesach. ;)
Nie kruszy się i swietnie wydłuża rzesy-nie pogrubia.
ok 16 zł na promocji/

4. Perfumy-little black dress
Perfumy kupiłam w ciemno,nie znając zapachu- jest on typow zimowy,cieżki i kobiecy.
Myśle ,ze nie wszystkim by się spodobał,więc nie radze kupować go w ciemno,tak jak ja to zrobiłam.
Bardzo spodobał mi sie flakonik,bo wygląda bardzo ekskluzywnie i elegancko.
Słyszałam ,że jest także jego siostra czyli LITTLE RED DRESS.
Może ktoś z was je miał ?
ok 40 zł /30 ml

Miałam także zamówić sobie któryś z toników lecz w koncu się na zaden nie zdecydowałam.

A wy jakie kosmetyki z Avon lubicie ?
A które nie lubicie ?
Może wy też robiłyscie ostatnio zamówienie z tej firmy ?

Czekam na odpowiecie w komentarzach :*

-Siwa



3 komentarze:

  1. Ja ostatnio zamawiałam balsam z tej firmy i polecam go :) ma bardzo przyjemny zapach i konsystencję. Zamawiałam także maskę do włosów, ale na razie prawie wcale jej nie używam. Będę robić denko to sięgnę po nią ;) no i oczywiście słynne mgiełki <3 kocham je. mam oo zapachu fiołka i granata :) a chyba się skuszę na ten pierwszy produkt który opisałaś :) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. i like this rimmel...i follow you now via gfc and g+...
    love your blog...it's very nice dear

    see you

    METAMORPHOSE CONCEPT

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra jest konsultantką , miałam tusz i miałam serum i gorąco polecam <33

    wiem że odwiedzałaś mojego bloga , więc serdecznie zapraszam cię na nowego <3
    jeżeli zaobserwujesz lub skomentujesz będzie mi baardzo miło :)
    byysana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena