sobota, 26 października 2013

#8 TOP 3 TYGODNIA

Witam was ponownie :*
Dziś jest 26 października czyli mamy długo oczekiwaną sobotę <3
Tak jak pisałam kilka postów temu,w weekendy (zazwyczaj w soboty ),będę wrzucała swoje TOP 5 TYGODNIA,tak nazwałam tą serię.Jeśli ktoś z was ma inny,fajny pomysł na nazwę to piszcie na dole :) 
Bez zbędnego przedłużania,zaczynajmy :

1,

Mike WiLL Made-It ft. Miley Cyrus, Wiz Khalifa & Juicy J - 23

Ja żadną fanką Miley nie jestem,ale ta piosenka jest spoko,wpada w ucho.Lubie ją słuchać rano,gdy szykuje się do szkoły.Polecam ją każdemu,nie ważne jaką muzyke preferuje.

2. 

Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) 


Poznałam tą piosenkę po oglądnięciu filmiku tego vlogera Klik
Ta piosenka stała się sławna właśnie poprzez YT. Pewnie większość z was już ją zna.W tamtą niedzielę słyszałam ją nawet w radio.Jeśli ktoś z was odpowie mi na pytanie zadane w niej będę bardzo wdzieczna.



3. 
Ed Sheeren -Kiss Me


Ed jest moim ulubionym wokalistą od kilkunastu tygodni,więc mozecie wyczekiwać całego postu poswieconego własnie niemu.Wlaśnie tą piiosenke,poznałam jaką pierwszą i mam do niej największy sentyment.Uwielbiam ją <3 jest piękna.Potrafie przy niej nawet płakać...Ed-Mój ukochany rudzielec <3

To juz wszystko co dla was na dzisiaj przygotowałam.Mam nadzieje ,że się spodobało.
Możecie w komentarzach napisac mi wasze,hity ubiegłego tygodnia.
Czekam na wiele komentarzy.
Bardzo chciałabym poznać waszych ulubieńców <3



5 komentarze:

  1. What does the fox say :D
    ta piosenka jest tak głupia, że aż fajna. Nie sądziłam nigdy, że można napisać piosenkę o tym co mówi lis. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych czasach mozna napisac piosenke o wszystkim.nie wazny jest tekat ;)

      Usuń
  2. fajne piosenki :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za 3 zyskałaś nową obserwatorkę :) Lego house, w jego wykonaniu, mam ustawiony na dzwonek w telefonie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ta piosenka o lisie jest przezabawna, haha :D xD

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena