niedziela, 20 października 2013

#5 Komputerowe porzadki

Witam was kochani :*
Weekend minął w oka mgnieniu...

W piątek miałam iść na dyskotekę lecz została odwołana,więc cały piątkowy wieczór spędziłam z moim chłopakiem oglądając "Potwory i Spółka"-nie wiedzieliśmy co mamy oglądnąć a u siebie na dysku właśnie znalazłam tą bajkę.Jest naprawdę fajna,teraz już takich bajek nie robią,niestety.Razem z Kacprem stwierdziłam ,że Sullivan(główny,niebieski bohater) przypomina nam Shreka.
I kto mówi ,że bajki są tylko dla dzieci ? 
Kocham takie animowane klasyki ;)
Troszkę się pośmialiśmy i ogólnie było fajnie.


W sobotę zrobiłam małe DIY mojego pojemniczka na wsuwki.Możecie oczekiwać już niebawem postu :)
W ten weekend zrobiłam także coś do czego zabierałam się bardzo długo.W końcu zrobiłam porządki na moim przenośnym dysku,pendrivie,komputerzr i co najważniejsze-karcie pamięci z telefonu. Mam ją o pojemności 16 GB i naprawdę dużo można na niej zmieścić,co ja wykorzystałam bardzo dobrze.Od maja,ściągnełam na nią ponad 1500 piosenek,których połowe całkowicie nie znałam.Były one chyba ze wszystkich gatunków muzycznych jakie tylko istnieją,zaczynając od rapu,przez kompozycje Chopina do Biebera,nie nie jestem Beliber...Jest to pewnie spowodowane tym,że muzykę ściągam całymi płytami,heh. Było na niej dosłownie wszystko,pełno bardzo dziwnych zdjęć,które na pewno nie zobaczą światła dziennego ora różne dokumenty i wypracowania.
Kilka screenów ekranu :

Mała część mojej muzyki :)

A wy jak spędziliście weekend ?
Też macie taki nie porządek na kartach pamięci ?
Jak często robicie tam porządki ?

Siwa 



1 komentarze:

  1. Słuchasz tych samych nitek co ja ^^ Oj, ja staram się mieć porządek na tel. Mam koło 1600 piosenek na karcie, ale i tak przeważnie ich nie słucham :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena