poniedziałek, 21 października 2013

#6 Szampon NIVEA Diamond Gloss-Szampon nadajacy blask


Witam was kochani :*

Właśnie wykończyłam mój Szampon z Nivea,chciałam zrobić  podobną recenzję 

jak produktu z Under 20 <KIik>,lecz chcę spróbować w taki sposób go przedstawić :)
Dajcie znać jak wam się bardziej podoba :)

Szampon NIVEA Diamond Gloss, Szampon nadający diamentowy blask.

(Moje włosy się szybko przetłuszczają ,wiec myje je codziennie wieczorem,są take trudne do "ogarnięcia",i oklapnięte przy nasadzie.)
Plusy :
+poręczna buteleczka-250 ml
+cena ok 10 zł
+dostępność-jest nawet w biedronce ;)
+fajna konsystencja i zapach (typowe dla szamponów NIVEA)
+dość wydajny-przy codziennym stosowaniu do włosów troszkę dłuższych niż do ramion.
+Najważniejszy i największy plus-Nadaje włosą blask-a to powinnien właśnie robić :)
Minusy
-Po nim moje włosy przetłuszczają się jeszcze szybciej ;(
-Moje delikatne i cienkie włosy,niestety obciąża :(
-Skład ;/ Typowo drogeryjny -SLSy i inne tego typu składniki ;/
Podsumowanie :
Taki średni codzienny szamponik.Polecam go,lecz osobą,którzy mają grubszę włosy i chcą nadać im blask.Wydajny lecz nie najzdrowszy dla naszych włosów skład ;/ Napewno nie spodoba się miłośniką naturalnej pielęgnacji.Znam wiele innych,lepszych szamponów za tą cenę i raczej więcej się na niego nie skuszę.
źródło : nivea.pl

Przepraszam ,że nie macie moich zdjęć lecz wyrzuciłam już opakowanie ;)

A wy,testowałyście go ?
Co o nim myślicie ?
Jaki jest wasz ulubiony ?

Siwa

1 komentarze:

  1. Ja nie używałam tego szamponu, ale po tym jak napisałaś, że bardziej przetłuścił Twoje tłuste włosy (ja też mam przetłuszczające się) to raczej się nie skuszę na niego. Moim ulubionym szamponem jak na razie jest szampon Dove do dużych temperatur :P ponieważ prostuję włosy

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena