piątek, 18 października 2013

#4 Pomysl na serie postow :)

WITAM was moi mili ;)
Dziś tylko króciutki post.Chciałabym się was zapytać czy chcielibyście abym wprowadziła na swojego bloga nową serię.Polegała by ona na tym ,że raz na tydzień,najprawdopodobniej na weekend,dodawałabym posta  w którym podawałabym wam piosenkę lub piosenki,które najczęściej słuchałam w danym tygodniu.Krótko bym je opisywała i ich wykonawcę :)
Myślę także nad seria postów ogólnie o moim ulubionych artystach,a kilku takich mam ;)
Jeszcze sprzed wakacji ;)
Dajcie znać w komentarzach,co myślicie na temat tych dwóch serii :?
Moze macie jakieś swoje pomysły,na to co chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu ?
Czekam na propozycje;>

Siwa


4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomysł z piosenkami :) jest świetny. Jeszcze na żadnym blogu nie widziałam takiego posta, a więc będzie to ciekawe :)
    PS Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się,że pomysł bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO NAS NA KONKURS! Świetny blog ;*
    Obserwujemy ?
    http://our-dynamic-world.blogspot.com
    <3333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to super pomysl:) pewnie sie przyjmie.
    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena