poniedziałek, 14 października 2013

#2 Czytadlo--Victor Gimnazjalista-10 X 2013


Witam was ponownie ;*

Od kiedy stałam się uczennicą III klasy gimnazjum,moi rodzice zaczęli się bardzo przejmować tym ze    początkiem kwietnia będę pisała testy gimnazjalne.Panikują jakby to oni mieli je pisać albo jeszcze gorzej ;) ale rodzice to rodzice i nic na to nie poradzimy ;)
Od początku września zaczęli kupować mi gazetę Victor Gimnazjalista.Jest to  dwutygodnik w ,którym co numer są jakieś inne testy gimnazjalne. Na początku podchodziłam do niej bardzo sceptycznie,nawet nie zaglądalam zbytnio do niej.Lecz gdy,pewnego dnia bardzo mi się nudziło,otworzyłam  ją i zaczełam przeglądać ,stwierdziłam,że jest całkiem spoko.
Można znaleźć w niej bardzo ciekawe rzeczy m.in specjaliści z wielu dziedzin odpowiadają na różne tematy związane z typowo "młodzieżowymi" sprawami,,kącik humorystycznym czy krzyżówką lub wykreślankę,na naszym poziomie,że tak to ujmę ;D
Jest tam  także wiele artykułów związanych z wyborem liceum czy technikum oraz informacje dotyczące zawodów na przyszłość-każdym wydaniu,opisywany jest inny np.pielęgniarka  i  podawane są cechy charakteru jakie powinna mieć taka osoba.Redakcja tworzy także wiele konkursów fotograficznych czy pisarskich,więc kazdy może znaleźć coś dla siebie.
W każdym egzemplarzu mozemy znaleźć krótkie streszczenie i szczegółowe opracowanie lektur szkolnych,przerabianych w klasach 1-3 gimnazjum ,które mogą się znaleźć się na egzaminie z języka polskiego.Wbrew pozorom jest to bardzo pożyteczna rubryka,bo wiele szczegółów,zapominamy.

A teraz wracamy do najważniejszej rzeczy która sie w niej znajduje czyli testów gimnazjalnych.W jednej gazecie są umieszczone ok 3 egzaminów ,każdy super omówiony,z listą odpowiedzi.Możemy się sprawdzić i przyzwyczaić się do pisania tego typu rzeczy w wyznaczonym czasie.Niektóre zadania są naprawdę trudne ale w odpowiedziach mamy dokładnie wytłumaczone dlaczego robi się to tak a nie inaczej.

Koszt gazety 5.99-,

Podsumowanie : Według mnie gazeta jest godna polecenia,każdemu gimnazjaliście a najbardziej tym,którzy tak jak ja, będę pisać testy gimnazjalne.Uważam że jest warta uwagi i kupna,ponieważ nie jest droga ,a przydatna.:D
Polecam
-Siwa





7 komentarze:

  1. ciekawy post :D obserwuję i licze na to sammo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupowałam to czasopismo :) Jak i Victora Juniora :D Teraz jestem w szkole średniej, i dla tych osób przeznaczone jest Cogito, ale niezbyt przypada mi do gustu ;/
    + dziękuję za obserwację, ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, jak i blog :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog <3
    Ciekawy post :)
    dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak byłam w gimnazjum to też kupowałam tą gazetę i bardzo się przydawała szczególnie na j.polskim:) obserwuję i też zapraszam:)http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz! Bardzo przydatny post. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupowałam tą gazetę :D Szkoda się stresować tymi głupimi testami, bo z tego i tak nic :D Pozdrawiam :) http://martynaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena