piątek, 11 października 2013

#1 recenzja-Under 20,3w1-Zel myjacy+peeling zluszczajacy+maska regulujaca

Produkty marki UNDER 20, a mają ich całkiem sporo, każda młoda osoba chyba próbowała.Mają w swojej ofercie mają przede wszystkim kosmetyki do pielęgnacji twarzy m.in peelingi,żele myjące czy kremy.
Są one w kilku wersjach ,dla różnych cer i każdy znajdzie coś dla siebie.Ja aktualnie mam z tej firmy jeszcze krem BB,którego recenzje możecie się niebawem spodziewać.Szybciej używałam toniku,który był całkiem OK i kilka innych średniej jakości rzeczy.

Produkt : Under twenty,3w1,Żel Myjący+peeling złuszczający + maska regenerująca





Informacje od producenta :
Skuteczność :
-odświeża skórę : 83%
-wygładza cerę : 100 %
-zmniejsza przetłuszczanie skóry : 83 %
-eliminuje zaskórniki : 50%


Opakowanie :
Produkt znajduje się w większej tubce o pojemności 150 ml. Tubka jest miękka i poręczna,nie wyślizguje się z ręki.Wiadomo,jak to w tubce,w środku zostaje po wykończeniu,jeszcze trochę produktu,lecz jest na to sposób wystarczy ją przeciąć ;)

Kolor,konsystencja, zapach. :
Produkt jest biały lecz zawiera dość przyzwoitą ilość niebieskich drobinek peelingujących .Jeżeli chodzi o konsystencje jest w sam raz-nie za rzadka ani za gęsta.Szybko zasycha (pewnie dlatego ,że zawiera glinkę),lecz nie ma problemu ze zmyciem go z twarzy .Zapach ma dość przyjemny,nie drażniący.Można wyczuć nutę mięty.

Wydajność :
Jeden z najbardziej wydajnych produktów tego typu jakiego miałam przyjemność używać (a trochę tego już było).Przy prawie codziennym stosowaniu starczył mi na prawie 6 MIESIĘCY-co jest wielkim osiągnięciem jak za tą cenę i taką pojemność.

Cena i dostępność:
 ok 10-14 złotych-można go dostać prawie wszędzie ;>

Działanie :
Żel myjący i peeling-używałam go zazwyczaj własnie w ten sposób. Daje sobie rade ze zmywaniem makijażu lecz z tuszem do rzęs nie radzi sobie za dobrze ale on nie takie ma zastosowanie.Fajnie odświeża i oczyszcza cerę.Całkowicie nie zauważyłam ,żeby eliminował zaskórniki lub pory.Jako peeling był średni-moja twarz potrzebuje jednak czegoś mocniejszego.Skóra po nim była lekko ściągnieta ale mi to całkowicie nie przeszkadzało,zwykły krem nawilżający od razu to naprawiał :)

Maska regenerująca-zostawiałam go na twarzy tak jak zalecał producent,czyli na 3-5 minut.Całkowicie mi nie odpowiadała.Moja cera była po niej mocno ściągnieta(krem nie pomagał) i podrażniona.Kompletna klapa.Wolę dużo bardziej maski z Ziajki,które są świetne.

Podsumowanie :
Kosmetyk jest strasznie wydajny. Jako żel  i peeling na co dzień, bardzo sie polubiliśmy ponieważ do mojej tłustej i świecącej się cery sprawdziły sie idealnie. Produkt dobrze złuszcza naskórek, wygładza, a także sprawia, że skóra pozostaje matowa. Jednak jako maska jest okropna. ;<  Uważam, że ten produkt najlepiej sprawdzi się u cery tłustej, ew. mieszanej.
Czy redukuje trądzik nie mogę stwierdzić, bo nie mam z nim problemu.

Mam nadzieje ,że moja pierwsza recenzja wam się spodobała. Proszę o pozostawienie komentarzy.
Jeśli ci się spodobało,kliknij obserwuj ;) to motywuje do dalszej pracy :)

Siwa.










2 komentarze:

  1. Też używałam tego produktu, ale po dłuższym czasie strasznie mi zgęstniał i zostawiał biały osad na twrzy :/ Ale na początku był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej marki używałam tylko kremu do twarzy, ale był mało wydajny ;/ a taki produkt (żel-peeling-maska) mam z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena