czwartek, 10 października 2013

Chcialabym powitac was,moi kochani, na nowym blogu. ;*

Mam na imię Paulina i uczę się w 3 klasie gimnazjum.Nie chcę wam siebie opisywać,ponieważ w każdej następnej notce,bedzięcie dowiadywać się o mnie coraz to nowych rzeczy.Wydaje mi się ,że posty będę dodawała kilka razy w tygodniu,jeżeli wyrobię się z odrabianiem lekcji i nauką a ,że jestem w ostatniej klasie too pewnie będzie trudno z pogodzeniem wszystkiego. Muszę dać sobie radę,więc trzymajcie za mnie kciuki,kochani <3
Jeżeli,chodzi o tematykę bloga,to bedzię on wielotematyczny.Będę recenzowała książki ,które przeczytam ,kosmetyki,które zużyje lub cokolwiek innego co mi się spodoba albo będzie bublem.
Na dzisiaj już kończę,możecie oczekiwać niedługo nowego postu.

Pozdrawiam kochani 
Siwa 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena