czwartek, 24 października 2013

#7 TAGI LOVE FALL-Tag

Witam was kochani <3
Jesień...
Mamy już 24 października...Robi sie coraz zimniej,chodz jest jeszcze w miarę ładnie i słonecznie.U nas w górach jest teraz taka przysłowiowa ZŁOTA JESIEŃ z czego się wszyscy cieszą.
Stwierdziłam ,że bardzo dobrym pomysłem jest zrobienie Tagu : Co kocham w Jesieni.

1.Ulubiony jesienny produkt do ust  :
Na jesień moje usta strasznie pierzchną więc przed każdym wyjściem z domu nakładam na nie Carmex :)
Aktualnie używam tego truskawkowego,który pachnie przepięknie. ;)Myśle ,ze każdy go już  próbował ,więc nie będę się nad nim długo rozwodzić :)


2.Ulubiony lakier na jesień :
U mnie w szkole,niestety, nie można malowac paznokci na ciemne odcienie ,lecz gdy nadchodzi weekend wybieram różne wersje ,śliwki,bordo lub granatu.
                                            sexy divide - plums By Essievery structured - neutrals By Essiesize matters - reds By Essie

 3.Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Bardzo lubie na jesień pić gorące herbatki <3 Mogą być smakowe ale moim bezkonkurencyjnym faworytem jest Earl Grey ,którą dostałam z Anglii,od mojej cioci,której serdecznie dziękuję <3 . Zawsze dodaje do niej dużo cytryny i wtedy jest bossska <333 

4.Ulubiona świeca na jesień?

Od kiedy zaczeło robić się coraz zimniej,w moim pokoju,zaczeły królować świecę.Mam ich sporo...nawet bardzo sporo.Jednak moją ulubioną nie jest żadna z B&BW lecz zwykła świeczka z IKEA.Najbardziej przypadła mi do gustu ta w kolorze czerwonym.Ma fajny dość słodki zapach,który świetnie się nadaje na teraz.

5.Ulubiony zapach na jesień?

Od dłuższego czasu używałam wód toaletowych PLAYBOY.Spróbowałam już wszystkich,jakie tylko mają po kilkanaście razy.Większość już mi się znudziła,więc wybrałam perfumy z AVONU "little black dress".Są dość ciężkie lecz podpasowały mi idealnie na tą jesień.


6.Ulubione akcesoria na jesień
Najczęściej sięgam po cienkie kominy.Nazbierała się ich całkiem pokaźna liczba ,lecz najbardziej lubie te dwa kominy.Kupiłam je na wakacjach w Międzyzdrojach.

7. Gdybyś poszła na imprezę Halloweenow'ą za co byś się przebrała?
Najprawdopodobiej poszłabym przebrana podobnie jak gdy kociliśmy klasy I .Wrzucam wam zdjęcię.Na sobie mam piękną,czarną sukienkę z mocno bufiastymi rękawami,w której moja mama szyła sobie na 18-stkę(ma ponad 20 lat).

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Bardzo przypadły mi do gustu,tak modne parki,podszywane białym kożuszkiem.Najbardziej podobają mi się te które mają skórzane rękawy.Niestety,jeszcze nie znalazłam takiej która w 100% podobała mi się i jeszcze fajnie bym w niej wyglądała.Świetnym trendem są także rockowe dodatki oraz buty.Takie rockowe botki kupiłam w CCC i bardzo mi się podobają.Są inne niż wszystkie i to jest w nich świetne.

9.Co lubisz a czego nie lubisz w jesieni.
Lubię siedzieć na kanapie, opatulona miłym kocem,a wręce trzymać moją ulubioną herbatę.Na jesień także zaczynam czytać więcej książek,których nie mam czasu czytać na wakacjach. 
Nie lubię tego,że wszędzie muszę  ze sobą zabierać parasol bo ciągle pada.Chodz gdy siedze w domu nie przeszkadza mi to za bardzo.


Dziękuje ,że dotrwaliście do końca.
Możecie pisać w komentarzach wasze odpowiedzi na powyższe pytania
Kazdy kto chcę niech zrobi ten fajny  TAG  u siebie na kanale.
Dziękuje i pozdrawiam was wszystkich cieplutko <3
Siwa

1 komentarze:

  1. Na pewno zrobię u siebie ten TAG :) Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej pomadki Carmex, ale chyba się skuszę, bo wszyscy wyrażają pozytywne opinie na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© One part of me..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena